Ébredés majd reggelizés után a tengerpartra mentünk süttetni a hasunkat. Nagy tervek erre a napra nem voltak, estére terveztük, hogy bemegyünk a közeli plázába vásárolni, így előtte egész nap a parton voltunk. Én fürödtem, a többiek snorkeleztek, majd késő délután felmentünk. Közben a parton is volt quados szervező, nála is lehetett volna beduin látogatásra menni. Na de ők csak talonban voltak, mivel a többiek elkezdtek újabb programot, tengermerülést szervezni. Végül megváltoztak a programok, és péntek lett a safari, szombat Luxor, vasárnap nekik a merülés, hétfőn meg már ugye haza.

Na de vissza a programokhoz. Eldöntöttük, hogy este a Senzo Mall-ba megyünk, ami elég közel van a szálláshoz, csak 10 perc autóval. Persze megint nem nagyon akarnak kijönni a szálláshoz, hogy bevigyenek a városba. Így a szálloda egyik alkalmazottja vitt be minket KP-ért. Meg is várt volna minket, te mondtuk, hogy hosszú lesz a bevásárlás. Főleg úgy, hogy vacsorázni is ott akartunk a pláza mellett. Szóval odaértünk a plázába, szétnéztünk, és kiderült, bent van egy hipermarket, a Spinneys. Szóval a többiek ATM-et kerestek és dohány/bizsuboltban nézelődtek, én beültem egy kávézóba meginni egy eszpresszót. Amikor előkerültek, bementünk a Spinneys-be.

Jó sok időt eltöltöttünk ott, bevásároltunk újra ásványvizeket, süteményt, kávét, üdítőt, stb. Bevásárlás után a kijárat közelében találtunk éttermeket, és szinte az elsőnél meg is találtuk, amit kerestünk. Kb 1700 Ft-ért ettem kofte (köfte) szendvicset, és ittam egy koktélt. (Kofte: darált bárányhús, arab fűszerekkel ízesítve, jelen esetben henger alakban kisütve. Ebből két darabot tettek egy nagy kiflibe, és mellé még salátát raktak. A tányérra pedig köretnek sült krumpli került.) Étkezés után megpakolva újra Uber-t hívtunk, ami elég nehézkesen ment. Hiába volt már közel este 11-11 óra, rengetegen voltak, és nehezen találtuk meg a megfelelő autót a parkolóban. 🙂 De végül 10 perc után sikerült megtalálni és hazaindulni Uber áron. Igyekeztünk haza valamint én igyekeztem kicsit aludni is, hiszen másnap hajnali 4-kor indult a busz a következő napi programra.