Flip-es kálvária – Szolgáltatóváltás

0

Történetünk több, kb 2,5 éve kezdődött. Át akartunk menni a Digi szolgáltatóhoz, mivel az akkori (és jelenlegi) szolgáltatónk árának töredékéért adott volna hasonló, illetve jobb szolgáltatást. A cím beírásakor jött a ledöbbenés. A házszámunk alatt megjelent egy osztás, /2. ajtó. Na de hivatalosan ilyen nincs, ilyet nem lehetett volna létrehozni, hiába rendelkezik a szomszédunk is ugyanezzel a címmel. (Mellesleg saroktelek révén a szomszédnak lenne másik házszáma is. A kapujuk is oda nyílik, nem is értem, miért nem használják. )

Mivel a telefonszámunkat meg akartuk tartani, a Telekomnál át kellett volna íratni a címünket, és a Diginél tulajdoni lappal igazolni, hogy a mi házunk is az 54. szám alatt van, akkor létrehoztak volna egy /1. ajtót. Itt egy időre feladtuk, vettem egy TV-t részletre 2 év hűségre.

Közben felbukkant a Telekom leányvállalata is Flip néven, amivel a Diginek állítottak fel konkurenciát. Csodák csodája, valahogy náluk is lett egy /2. ajtó. /1. ajtó sehol. Írtam is nekik, hogy logikátlan a dolog, és milyen érdekes, hogy nem a hivatalos házszám szerepel, hanem ugyanaz, mint a Diginél. Persze tagadták, hogy onnan szerezték volna be a címlistát. Hivatalos listában nem ez van, tehát önkormányzattól, vagy felmérésből ezt nem szerethették így meg. Ígéretet tettek, hogy javítják a listát. Közel 8 hónap alatt sikerült megcsinálniuk.

Telt múlt az idő, március elején lejárt a hűségszerződésünk, nosza váltsunk szolgáltatót! Benyújtottuk az igényt, mire közölték, a telefonszámot nem tudják áthordozni /1. ajtóra, mert a Telekomnál sima 54-es szám van. Hiába Telekom leányvállalat, hiába azonos név, nem pontosan azonos a cím, nem megoldható. Telekom nem hajlandó átírni a címet, mert hivatalosan nincs ilyen cím, lakcímkártyán nem ez szerepel. (És ismerős számukra a dolog, nem újdonság, hogy olyan címeket hoztak létre, amik a valóságban nem léteznek.) Újabb kör a Flipnél, intézik, pár nap alatt sikerült is nekik a legördülő menüpontban az 1./ajtó felett egy üres sort is létrehozni, így újra el tudtuk indítani a rendelést.

És akkor jön a meglepetés telefonon. Telekomtól telefonáltak, és felajánlották ugyanazt a csomagot, mint a Flip, és így nem kell váltani. Így végre lett még egy SetTopBoxunk, emelik a net sebességét, több TV-adó jön, HD adások is elérhetővé váltak. (Vajon eddig miért nem ajánlották fel, hogy havi szinten 6e Ft-ot spórolhatunk?) Na de minden jó, ha a vége jó. 🙂

About Author

Leave a Reply