GLS_CsomagPONT_partner

Történt, hogy egy weboldalon rendelést adtam le, és GLS csomagpontra kértem a kiszállítást. Várom a cégtől a visszaigazolást a feladásról, de semmi. 1 hét után kiderül, lenn van még a csomagponton. Elmegyek oda, Zárva. Nagy nehezen kinyitják az ajtót, közlik, ők már nem adnak ki csomagot, felmondták a szerződést. Na elkezdek levelezni az adott céggel, közben átmegyek egy másik csomagpontra. Ott sincs. Közben megjön a levél, visszament hozzájuk a csomag. Újrakézbesítést kérek, és kérem akkor oda, ahol éppen akkor voltam. Megint eltelt 3-4 nap, elmegyek ma a csomagpontra, kiderül, itt is felmondták időközben a szerződést. Újabb csomagpontra megyek, hátha oda átvitték, de sajnos nem. Felhívtam a GLS-t, még ott van, hiszen az átvételi pontot törölték. Végül házhoz-szállításban egyeztem meg a GLS-sel. Remélem, holnap megkapom. Várom a folytatást.

About Author

2 thoughts on “GLS csomagpont kálvária

  1. Tisztelt Borbás Gábor Úr!

    Sajnálattal vettem tudomásul a kialakult helyzetet, nagyon szívesen nyomon követném a csomagját, hogy mielőbb megkaphassa.

    Kérném tisztelettel, hogy adja meg a csomagszámot szóban a 06-29-88-66-70-es telefonszámon az 5-ös melléket tárcsázva

    Köszönettel
    Várszegi Péter
    GLS CsomagPont Osztály

    1. Köszönöm a választ! Meg kell mondjam, meglepett, hogy ilyen gyorsan eljutott önökhöz a bejegyzésem. A csomag miatt már a hétfői napon felvettem önökkel is a kapcsolatot, így valószínűleg a szerdai napon már a kezemben lesz a csomag.

Leave a Reply